Saturday, October 16, 2010

Inalillah...

Alkisah

Entri yang pendek jek...takziah kepada keluarga Om....lead gitar kitorang atas kematian bapanya pelakon Yalal Chin Abdullah pada pukul 12.30 pagi tadi kat HUKM sebab serangan jantung....moga ko tabah hadapi dugaan bai....Al-Fatihah...

p/s: biasanya aku tak amik pot pasal kematian artis ni...tapi sebab arwah ni banyak sumbangan kat Kolej aku nak-nak untuk budak-budak teater...tambah lak anak dia ni rapat dengan aku, rasanya tak patut aku tak bersedih atas pemergian arwah...

21 comments:

ainz said...

alFatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat..

ieQa sWetLuv said...

innalillah.. semoga ruh beliau ditempatkan orang2 yang dikasihi Allah, insyaAllah =)

Trah Wann said...

Alfatihah . tsk tsk

Yann Mazian said...

Al-fatihah..

nabilah_2908 said...

Al-fatihah....

baru je tgk arwah kt ntv7 semalam...


jom ke APA KATA HATI pulak,
KONTEST MORTAR BOARD

Along Tapa said...

ainz

amin...sama2 le kita berdoa..

ieQa swetluv

amin..ko terlupa nak masuk semoga jodoh kita berkekalan...haha~~~

Along Tapa said...

Trah

laa...nape ko lak yang nangis teruk sangat ni trah??nak jajan tak??heee~~~

yann mazian

amin...rasa cam first time ko singgah ek..rerajin le singgah lagik~~~

Along Tapa said...

nabilah

amin...huhu...aku duk terbayang lagi berborak dengan dia sem lepas...masa tu pun dia tak larat sangat...baru baik dia strok...

budak_nakal said...

al-fatihah

d_tieah said...

X boleh gak ko ckp ko x amik port..
Hal2 mati ni kena gak amik tau..
Ape2 pun takziah utk kwn ko tu..

Along Tapa said...

budak nakal

amin...

d tieah

baik~~~ sebab aku syg ko lebih aku amik nasihat ko..hehe

suzie rahman said...

al-fathihah wat arwah,,br bc n3 sal dier ni tenat.hope dier aman disana.

Along Tapa said...

suzie rahman

amin...tula kan...Om pun baru jek balik khamis aritu...tgk2 dah pegi dah bapak dia...

nas said...

Al fatihah buatnyer...
erm..tak ku sangka dah 3 entri buat hari nie berkisarkan kematian...
innalillah..
ini menguji ku supaya ingat kat mati.... :(

Along Tapa said...

nas

amin...jangan ingat mati jek...hidup pun kena ingat gak...kalo asyik ingat mati tapi taknak beramal buat apa ek~~~

Si Sangkar Hitam said...

may allah bless him

Along Tapa said...

Si sangkar hitam

aaa...cemana aku nak cakap dalam bahasa omptuih??haha

y@n@ M!B said...

takziah buat keluarga arwah..

Along Tapa said...

yana mib

ye...aku dah sampaikan kat Om...

echah mashuri said...

dari DIA kite dtg..pada DIA kita pulang.Al-fatihah

Along Tapa said...

echah mahsuri

amin...sanggup ek ko translate perkataan inalillahi waina ilaihi raji'un tu ek...