Thursday, September 16, 2010

Entri yang pendek dan ringkas

Alkisah

Aku cuba menaip sepanjang yang mungkin la ek.....bukan apa....mood nak online ada siki terganggu la pulak kan....ada la sebab-sebab tertentu....antaranya


  • kang takdek....korang jangan ingat aku student, aku dapat duit raya ek....takde maknanya.....keadaan semenjak dah masuk umur ehem ehem ni, kalo beraya, memang takpat duit raya....kena keluorkan lagi duit adala...jadik...secara otomatiknya poket aku terasa ringan sentiasa~~
  • masalah rumahtangga ehem ehem...masalah dalaman privacy...jadik mood aku nak menulis dengan nada hepi tu agak kurang la ek....nada emo jek lebih...tak mau tak mau tak mau~~~~  terjejas kecomelan aku...
  • encik berok aku problem...kerana encik komunis(korang dapat tak ni??marxist=komunis) dah kerat line aku...paham jela ek....pok kai....tak bayor lagik...
  • lagi satu, aku ni agak manja sikit...nak update blog ke, blog walking ke.....best pakai tenggiling gak.....sebab view dia lagi besor....keyboard dia lagi best nak picit-picit...touchpad dia syok nak main gosok-gosok....body dia lagi panas kalo pegang....ehem ehem....dah...takleh lebih-lebih...nanti orang pikir lain lak
p/s: 1.  panjang gak entri pendek aku ek....dah nama pun rajin membebel...nanti-nanti aku dapat online kat tenggiling, aku blogwalking dengan update best-best sikit ek~~ sori korang...
2. secara purata masa aku menaip entri nisama lama dengan entri panjang yang aku taip...sebab notebook cik miamans ni sangat menyusahkan aku button dia~~~

11 comments:

M Y S H I said...

hoho sabar je la .. =)

nabilah_2908 said...

mood En Along tk bape ok la ni yer...sabar jer la yupp...:)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
SAWI OH SAWI

intan shafiqah said...

selamat ari raya alOng...relx2...da masa nnti, update saje ;p

ainz said...

boleh ain tau tenggiling tu amende?huu..pc ke?

Along Tapa said...

Miranisa

sabor la ni~~~

nabilah

mood orang jantan ni bergantung pada keadaan poket dia...lagi berisi, lagi baik mood dia...heheh

Along Tapa said...

intan

selamat~~~ nasib ko memahami....ahaks~~~

ainz

laaa....ko mesti terlepas entri sebelum2 ni....tenggiling tu laptop aku la~~~~

fiezah91 said...

haha along.. relax2 sudah ^_^
wei aku rujuk balik ngn kekasih lama..yg baru kasi adik comel aku..wakakaka :P

Tieah Madian said...

Manja ke?????
A'ah la kan..
Tetiba aku teringat lagu tema cite budak2 A.L.O.N.G kat Tv1 dolu2..
Haha..

Along Tapa said...

fiezah

relax la ni...ehem ehem...ko kasik adik ko ek...haha...nnt ko jadik cam aku nnt...bgaduh dgn adik blog sape lagi power....hahaha~~~

d tieah

manja la...ko tak caya, ko bagi aku laptop ko...kompiden ko akan rasa hilang tempat bermanja~~~

miamans said...

weh...button ke pe kew,sempat gak abes 1 entri..dush! e'eh

Along Tapa said...

miamans

sampai ati u dush dush i...i report cecep nnt...hahaha~~~