Wednesday, August 17, 2011

Iklan Petronas tahun 2000 dan 2001

Alkisah

disebabkan hari ni aku malas nak menulis, jadik aku share kat korang dua Iklan Petronas yang ada kat dalam simpanan aku sepanjang aku keluor dari UTP dulu...bagi korang yang tak pernah tengok tu, tengok la ek...bagi yang dah pernah tengok, korang ingat lagi tak iklan ni?

video
video

4 comments:

d_tieah said...

Baru je nak kumpul balik video koleksi allahyarham yasmin ahmad.. Ngee :)

*Tak kira, nak buat jugakkkkkkkk

fiezah91 said...

aku tak pernah tgk dua iklan ni. hahaha..

Along Tapa said...

d tieah

carik orang2 aold school dowh...diorang banyak simpan...aku ni pakkal la tenggiling ni old skool..jadik, secara tak sengaja, ada gak la tersimpan dua tiga...

Along Tapa said...

fiezah91

erk...ko lahir tahun berapa ni fiezah?hihi