Friday, August 12, 2011

Iklan mekdi yang fuuuu....

Alkisah

memula aku nak kredit kat Encik Bib a.k.a roommate aku yang buat aku mindfuck tengok video ni..so sape-sape yang boleh tengok video ni sampai habis dengan suara terbukak, korang memang berjiwa kental la.....haha....




korang jangan riso...video ni boleh tengok waktu tengah puasa pun...sebab takde tunjuk makanan pun~~~

p/s: du du du du du du duuuuuu~~~

20 comments:

HZQH said...

Sengal nya maskot mcd ni...

Along Tapa said...

HZQH

ko dah rasa mabuk2 tak?haha

Abang Jonni said...

patutkah aku tempeleng badut rambut merah itu?

Along Tapa said...

Abang Jonni

hahaha..jangan bro...bulan puasa ni kena sabor...

sekurang2nya ada modal nak muntah dengan sengaja..hahaha.

h A n Y S said...

tak sampai setengah aku dah pause, rasa loya tekak ni beb! siyes! HAHAHA

Along Tapa said...

hAnYS

haha...jangan riso...aku pun dekat sejam efek mabuk tengok video ni tak hilang lagi...

Raden said...

ok. ini menakutkan oke..cube bygkan die lalu d tandas asrama..peehh

nor shazieyda said...

ssabau jek la ngan badut rambut merah ni.. hehe

yad'z said...

hahahaa.... aku nak gelak boleh?.

syafisyifa' said...

Sengal si ronald ni

Along Tapa said...

Raden

aku cuba bayangkan tapi aku dah tak duduk asrama la pulak...hehe

Along Tapa said...

nor syazieda

nasib bulan puasa ek...haha..

Along Tapa said...

yad'z

sila2...ko nak makan nasik pun tak pe...haha...

Along Tapa said...

Syifasyifa'

masa aku tengok tu kak, serius aku bersyukur sebab kebanyakan mekdi kat melaka ni takde patung ronald...haha...

nas said...

buruk tol la maskod mekdi ni... macam badut.. err...mmg badut pon.. hahaaa
tapi tetap femes :P

Along Tapa said...

nas

haha..jadik, mari kita menari beramai-ramai tarian ronald mekdi...ran ran duuuuuu....haha

Shajia Niueda said...

seriously kan, tkt la tgk muka maksot mcD nie. grrrrr~~ mo marah nie sabah Mr. Bib bgitau pasal ni. T-T xdpt tdo 1 hari..

Shajia Niueda said...

sabah = sama*

Along Tapa said...

Shajia Niueda

haha...nasibla...yang ko pegi tengok bakpe...

Along Tapa said...

Shajia Niueda

taula nak balik raya...takyahla kompius sama dengan sabah...haha