Monday, July 19, 2010

Hari tua!!!


selamat hari tua yang ke- ehem ehem pada aku.....hakhak....aku sangat tak boleh terima umur aku bertambah setahun lagi...agak-agak ada diskaun tak umur ni..huhuh~~~

13 comments:

azmihamin said...

selamat hari tua encik Along :P

Along Tapa said...

azmi

selamat~~~tapi ko yang tua...aku still muda lagi...hahahaha~~~btw...lagu kat sidebar kiri tu mmg sesuai ko dgr..mana tau teringat nak balik malaysia nnt...kahkahkah~~

sHaiRA haIFA said...

selamat hari tua orang yg prasan muda..wink2x~

azmihamin said...

aku nak suh orang nyanyikan utk aku.. tp kena mtk permission dulu dpd en Along.. bleh x? hahahah

fiezah91 said...

happy bday along.. heee.. semoga panjang umur.. ngeeee..
jom kuar, along blnja.. ekeke :P

RozSyah said...

selamat hari lahir..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu..wish u best of luck..

Along Tapa said...

azmi

aku set jek...tapi aku ingatkan sediakan kapas dengan payung...haha

fiezah91

mekasih..mintak panjang umur jek ke??hehe..boleh~~aku belanja,guna duit ko...lalala~~~

Rozsyah

mekasih kak roz~~asyik dapat rezeki murah jek..nak gak rasa rezeki mahal lak..hehe~~

intan shafiqah said...

epi besday brO!...

haha, ala...arOund 22/23 muda lgi kOt....hehe=)...

22 ? 23?....relx arr der=)..ade nk diskaun bab2 umO..hehe..

Along Tapa said...

intan

mekasih...wooo...umo 23 tu da tahap bahaya dowh...mak sedara aku da bising2 tanya biler nak kawen~~haha

tak puas hidup bujang lg~~~

Trah Wann said...

eh eh befday dia laa . hehe .

SELAMAT HARIIII JADIIIIII !

Along Tapa said...

Trah

mekasih...dah "belated" dah pun syg oi~~~

p/s:awal sungguh ko online??arini dapat cuti kebangsaan ke dik oi~~~hehe

echah mashuri said...

hepi bday encik along tapa yang ke 23! :)

Along Tapa said...

echah mashuri

ek eleh...lambat setahun..haha