Wednesday, January 18, 2012

No Wikipedia? what will happen?

Alkisah

tadi aku tengah membuat aktiviti harian aku iaitu membukak wikipedia dan membaca semua benda dan mencarik info pasal novel-novel klasik yang aku baru beli aritu...dan secara tetiba, aku ternampak mesej ni...


nasib baik diorang suspend hanya untuk 24jam...tetiba aku terpikir...cemana kalo tetiba wikipedia ni di suspend selama-lamanya?ada tak kemungkinan manusia akan menjadik lagi bangang?tak pun bukan wikipedia la...google yang dah takde...cam menarik kan dunia time tu??hahaha...

p/s: aku tak tulis dalam point sebab topik ni takde elaboration...hehe...

2 comments:

ainzoo said...

kalau google tak de,
bing ada,
yahoo search ada,

~ senyum sambil membuat tanda aman ~

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

oooo suspend ke... ingatkan kenapa keluar benda alah tu aritu... hehehe...